Apskaitos sistema ir pirminių apskaitos dokumentų registravimas programoje / apskaitoje

Apskaitos sistema ir pirminių apskaitos dokumentų registravimas programoje / apskaitoje

Pati svarbiausia apskaitos dedamoji, kurią verslas dažnai nuvertina.

Apskaitos sistema ir pirminių apskaitos dokumentų registravimas programoje / apskaitoje. Pati svarbiausia apskaitos dedamoji, kurią verslas dažnai nuvertina. Būtent šiame etape priimami sprendimai, kokią informaciją įmonės vadovai nori gauti iš buhalterijos ir tiksliai išsiaiškinama, kokią informaciją įmonė privalo pateikti kontroliuojančioms institucijoms. Kai visi poreikiai yra žinomi, įvedama tinkamą informaciją kaupianti apskaitos sistema. Įvedant sistemą siekiama maksimaliai automatizuoti procesus, nekaupti nereikalingos informacijos, nedubliuoti darbų atlikimo. Ir tik tinkamai suplanavus visus šiuos darbus galima pradėti registruoti pirminius dokumentus buhalterinėje apskaitoje.
Labai svarbu suvokti, kad kai šioje vietoje yra daug klaidų, nėra sistemos, dar baisiau – nesilaikoma teisės aktų reikalavimo – kokybiškai ir tinkamai tvarkyti įmonės buhalterinę apskaitą tampa praktiškai neįmanoma. Sistemos įvedimas ir tinkamas pirminių apskaitos dokumentų registravimas yra pamatas, kurio dėka kiekvienas buhalteris gali lengvai parengti finansinę atskaitomybę ir vadovas priimti teisingus verslo valdymo sprendimus.