Kaip dažnai man tenka girdėti frazę: – Na tie buhalteriai taip užknisa! Reikalauja visokių nesąmonių!

buhalteriai

O taip! Tokie jau tie buhalteriai. Įkyrūs, kruopštūs ir reiklūs. Ir jei turite būtent tokį buhalterį – sveikinu, jums tikrai pasisekė.

Ypač smulkiajame versle vadovas negali sau leisti teisės, administravimo, finansų ir plėtros departamentų. Pradžioje net tas buhalteris būna prabangos reikalas. Ir geriau jau tada išsirinkti tokį buhalterį, kuriam rūpi jūsų augimas, kuris neapsiriboja sausu atneštų dokumentų suvedimu ir kuris yra reiklus. Ne visada mums patinka vienokie ar kitokie Darbo kodekso, PVM ar GPM įstatymų reikalavimai, pasitaiko ir kvailų, ir nelogiškų įstatymų reikalavimų, bet… jų reikia laikytis. Taigi geras buhalteris jums 100 kartų kartos, kad kažkurie jūsų veiksmai prasilenkia su įstatymais. O toks… na tiesiog buhalteris… visada padarys taip, kaip jums norisi (o ne kaip reikalauja įstatymas). Laikui bėgant, kiekvienas vadovas po truputį vis labiau sužino jo verslo sričiai aktualius mokesčių klausimus, tačiau pradžioje reikia pasikliauti savo partneriu – buhalteriu.

Šiandien siūlau atsakyti į 3 klausimus, kurie padės suprasti, kad turite tinkamą sau buhalterį

1. Ar aš juo pasitikiu?
2. Ar gaunu iš buhalterio patarimų?
3. Ar rekomenduočiau savo draugui?

Ir pamąstykite, ar jus tenkina atsakymai.