3 pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria didelė dalis smulkiųjų verslininkų santykyje su darbuotojais:
- Nemoka deleguoti užduočių
- Nemoka suskaičiuoti darbuotojų atsiperkamumo verslui
- Nemoka priimti greitų sprendimų
Tai 3 kertinės klaidos, kurios neleidžia pasiekti efektyviausio darbuotojų įtraukimo į verslą. Ir tuomet prasideda darbuotojų kaltinimas, kad jie parazituoja mūsų versle! Bet juk mes valdome savo verslą ir mūsų, vadovų, reikalas priimti tinkamus sprendimus, o ne skųstis darbuotojais.
Mokymų metu pasidalinsiu patirtimi, kurią sukaupiau per daugiau nei 11 metų vadovaujant buhalterinių paslaugų verslui. O mano verslas labai dėkingas, nes mokausi ne tik iš savo klaidų, bet ir iš klientų patirties.
3 valandų mokymuose išgirsite:
- Kokias užduočių ir darbų delegavimo klaidas daro dauguma verslininkų ir kaip jas ištaisyti;
- Didžiausią dėmesio dalį skirsime praktiniams pavyzdžiams, kaip suskaičiuoti darbuotojo kainą ir atnešamą naudą versle;
- Atskleisiu konkrečius skaičius ir procentus, kurie užtikrins verslo vadovui stiprius argumentus pokalbyje su darbuotoju dėl mokamo atlygio;
- Skaičiais parodysiu uždelstų sprendimų priėmimo kainą (ir pažadu, “atmatyti” to negalėsite ir daugiau neleisite sau turėti “parazituojančių” darbuotojų)
Mokymai skirti:
- smulkaus verslo vadovams, kurie jau turi darbuotojų arba planuoja juos turėti ;
- smulkaus verslo vadovams, kurie paslaugų atlikimui samdo išorinius savarankiškai dirbančius asmenis;
- smulkaus verslo vadovams, kurie jaučiasi lyg būtų savo verslo ir darbuotojų įkaitai, nes pinigų lieka visiems, tik ne vadovui.
Ar bus galimybė peržiūrėti įrašą?
- Mokymų įrašas bus prieinamas 14 dienų po mokymų (iki gruodžio 5 d.)
Kaina?
- 39 Eur + PVM
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.