//Tai kada dirbančiam su IDV ar verslo liudijimu reikia samdyti buhalterį?

buhalterines_paslaugos

Joks teisės aktas nėra numatęs kriterijų, kuriuos pasiekus lieptų kreiptis į buhalterį. Teisės aktai net ir įmonėms leido nebeturėti buhalterių! Galite atsisakyti! Iki pirmo VMI patikrinimo.

Prisiminusi pastarųjų metų man pasitaikiusias TOP istorijas, matau vieną bendrą vardiklį: visos jos buvo dirbantiems savarankiškai. Visos jos atsitiko dėl to, kad nebuvo buhalterio, kuris patartų, sudrausmintų, paaiškintų rizikas ir bakstelėtu pirštu į teisės aktą.

    • Jau pernai pasakojau apie daugiau nei 50000 Eur mokesčių sumokėjusį žmogų, kuris dirbo su VL. VMI perkratė banko sąskaitas, ištraukė info iš prekybos platformos ir surinko gražią sumą mokesčių už kelis metus.
    • Šiemet jau buvo atvejis, kai dirbantis su IDV galvojo, kad nepamatys VMI jo lenkiškos banko sąskaitos. Bet pamatė. Ir ten rado visokių įdomybių, kas vėl leido papildyti biudžetą.

Ir dabar stebiu dar vieną situaciją, kai žmonės dirba su VL. Dirba kelis metus ir daro na nesąmones, kažkaip ignoruoja savo verslo apyvartas, kaip ir visi anksčiau minėti atvejai neturi buhalterio ir … prisiskaldo tiek malkų, kad dar ilgai žagsės ir mokės.
Ir man kyla tik vienas klausimas: žmonės, na kodėl jūs nenusisamdote buhalterio? Kaip jums ateina į galvą, kad per 1 skambutį draugui ar į VMI gausite visą reikiamą informaciją? Kas jums paseka pasaką, kad giminaitė iš VMI jums padės sutvarkyti viską teisingai?

Taigi ilgai galvojau ir supratau, kad turiu duoti gaires, kada jau laikas turėti nuolatinį buhalterį.
Privalomai:

  • Kai apyvarta per 12 mėnesių pasiekia 45000 Eur
  • Kai pasamdote darbuotoją
  • Kai nieko nesuprantate apie mokesčius
  • Kai galvojate, kad viską suprantate, nors nežinote VL/IDV mokesčių ir jų tarifų
  • Kai biški pajamų deklaruojate, biški ne

Labai rekomenduoju

  • Kai 2 kartus prabėga mintis – blemba, kažkas čia negerai
  • Kai 3 metus sukate bizniuką ir nemokate mokesčių (artėja atpildo ir VMI dėmesio diena)
  • Kai neturite jokios buhalterinės apskaitos (net ir dirbant su VL ar IDV tokia yra privaloma)

Ir priminsiu: nemokamų pinigų nėra. Tad mokesčius, kaip ir buhalterį, geriau iškart įskaičiuoti į visas išlaidas.